W związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych w dniu 25 maja 2018 roku, wypełniając obowiązek informacyjny oświadczamy, że na podstawie art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 281) – w dalszej części: RODO – niniejszym informujemy Państwa, że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
Administrator danych osobowych
Firma ASPEKT GROUP Agnieszka Marks z siedzibą w Warszawie, 01-464 Warszawa, ul. Łagowska 7 lok 22, NIP 522-291-50-10 Regon 142607137 jest Administratorem Państwa danych osobowych. W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw prosimy kontaktować się z Administratorem poprzez mail: biuro@aspektgroup.pl, telefon 533-999-012 lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany powyżej.
Podstawa Prawna
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. („RODO”).
Cele i podstawy przetwarzania
Zgodnie z ustalonymi przez nas czynnościami przetwarzania, przetwarzamy Państwa dane:
– w celu przedstawienia naszej oferty oraz oferty Pożyczkodawców na podstawie Państwa zgody lub Państwa zapytania ofertowego (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
– w celu zawarcia umowy na podstawie Państwa zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
– w celu wykonania umowy, w tym obsługi posprzedażowej na podstawie zawartej przez Państwa z nami umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
– w celu odpowiedzi na Państwa pytanie zadane w formularzu, co stanowi realizację naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami stron (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
– w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art.6 ust. 1 lit. f RODO);
– w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Kategoria Państwa danych, które przetwarzamy
Będziemy przetwarzać następujące kategorie Państwa danych. Podanie tych danych jest niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy:
podstawowe dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, PESEL, seria i numer dowodu osobistego;
elektroniczne dane identyfikacyjne: adres email;
dane dotyczące zamieszkania i/lub siedziby;
dane identyfikacyjne Państwa firmy, w tym NIP, REGON, KRS;
dane dotyczące nieruchomości: numer księgi wieczystej nieruchomości, zdjęcia nieruchomości, wszelkie dokumenty prawne i urzędowe związane z nieruchomością, jeżeli okażą się konieczne do zawarcia umowy;
dane przekazane w związku z wykonywaniem zawartych umów.
Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe udostępniamy poniższym kategoriom podmiotów. Są to wyłącznie podmioty, z którymi współpracujemy i które przetwarzają Państwa dane wyłącznie w uzgodnionym z nami zakresie: czynności zmierzające do udzielenia pożyczki firmowej na cele związane z prowadzoną działalnością.
Odbiorcami Danych Osobowych mogą być, m.in.
– organy publiczne, instytucje lub podmioty trzecie uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
– podmioty udzielające finansowania osobom fizycznym oraz przedsiębiorcom;
– podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów;
– kancelariom notarialnym;
– podmiotom świadczących usługi doradczo-kontrolne.
Informacja o automatyzacji oraz profilowaniu
Nie będziemy wykorzystywać Państwa danych osobowych do podejmowania decyzji opartych jedynie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
Przekazanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Państwa danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Okres przechowywania danych
– Państwa dane pozyskiwane w celu zawarcia umowy przechowujemy przez okres negocjowania umowy oraz do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym ostatni raz kontaktowaliście się Państwo z nami w sprawie jej zawarcia;
– Państwa dane pozyskane w związku z zawarciem umowy przetwarzamy do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy oraz do końca okresu wynikającego z przepisów prawa określającego okres przechowywania danych osobowych.
Przysługujące Państwu prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych;
prawo do usunięcia danych;
Jeżeli Państwa zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Państwa dane, możecie Państwo zażądać, abyśmy je usunęli.
ograniczenia przetwarzania danych;
Możecie Państwo zażądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie Państwa danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwa działań, jeżeli Państwa zdaniem mamy nieprawidłowe dane na Państwa temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie; lub nie chcecie Państwo, żebyśmy je usunęli, bo są Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; lub na czas wniesionego przez Państwa sprzeciwu względem przetwarzania danych.
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
Sprzeciw z uwagi na szczególną sytuację. Przysługuje Państwu także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni. Powinniście Państwo wtedy wskazać nam Państwa szczególną sytuację, która Państwa zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem.
prawo do przenoszenia danych;
Przysługuje Państwu prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (np. format „.Csv”) dane osobowe Państwa dotyczące, które nam dostarczyliście Państwo na podstawie umowy lub Państwa zgody. Możecie Państwo także zlecić nam przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi.
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Jeżeli uważacie Państwo, że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem, możecie Państwo złoży
w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego. Szczegóły pod adresem: https://giodo.gov.pl/579
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
W każdej chwili macie Państwo prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem.
Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych
Pozyskanie danych osobowych wynika z obowiązku prawnego, który spoczywa na nas jako administratorze danych. Odmowa podania danych może stanowić przyczynę odmowy zawarcia z Państwem umowy pośrednictwa. Jeżeli podanie danych nie wynika z przepisów prawa, Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody.